Gaja (:

Ime mi je Gaja in stara sem 16 let. Na PUM sem prišla v začetku Aprila. Sodelovala sem pri projektu Kolesa in Zmajčki ter tudi pobarvala in okrasila svoje kolo. Zmajčki so bili tudi kar zabavni. Najprej smo jih pobarvali, nato pa nanje narisali razlilčne vzorčke. Na koncu smo jih razstavili na Pumstivalu in nekaj tudi prodali. Enako smo naredili s kolesi, eno od njih pa je dobila organizacija Mladi zmaji.

 

Začeli smo tudi s snemanjem našega drugega filma v letošnjem letu. Naslov je Speča Gaja in prikazuje več mest, na katerih se da zaspati. Idejo smo dobili zato, ker sem zmeraj zaspana in zjutraj večkrat zaspim tudi na Pumu. Nisem jaz kriva, če so pa tako udobni stoli. 🙂

 

This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

