Muhca ;)

Živjo!

Jaz sm Anže. Star sm 25 let. Jaz sm bil na projektu kolesa. Na projektu kolesa sem se veliko naučil kako razstaviti kolesa, barvanje, brušenje, varenje in na koncu se sestaviti kolo. Ob delu sem se tudi veliko zabaval in tudi umazal:D. Ko smo bili na projetku kolesa so mi ostali pumovci pomagali in tudi mentor.

To kar sem se naučil mi je veliko pomagalo pri življenju saj se veliko tudi sam ukvarjam s kolesarjenjem.

Moje kolo, ki sem ga sestavil.

This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

