Debora Daguštin

Sem Debora, imam 23 let. V zavodu BOB sem že drugo leto. V prostem času hodim na koncerte, najraje od Siddharte in ADAM, pa rokometne tekme in navijam za RK  Celje Pivovarna Laško.

 

Izobraževanje in znanja:

  • obiskovala sem Srednjo frizersko šolo v Kopru
  • obiskovala sem Srednjo trgovsko šolo v Ljubljani, smer aranžerski tehnik
  • ukvarjala sem se z petjem, plesom, folkloro
  • v pihalnem orkestru  Koper sem se učila igrat flavto, na privat urah pa igrat klavir
  • znam se sporazumevat v italjanščini in angleščini, razumem tudi hrvaščino

Izkušnje in dosežki:

Moji načrti :

  • Želim dokončati aranžersko šolo.
  • Želim najti zaposlitev v aranžerstvu.
  • Želim si zapeti z skupino Siddharta.
  • Želim se preselit v Avstralijo.

Izpeljava načrta:

  • Dobila bom zaposlitev da zaslužim dovolj za dokončanje šolanja.
  • Pripravila se bom za izpite na organiziranih učnih urah in jih opravila.
  • V času šolanja bom pridobivala izkušnje v aranžerstvu, da se bom kasneje lažje zaposlila.
  • Varčevala bom denar, da se v roku desetih let preselim v Avstralijo.
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

