Matjaž K

Ime mi je Matjaž, star sem 21 let. Obiskujem Zavod BOB – program Pum (projektno učenje za mlade). Rad bi postal kuhar. Rad igram nogomet, košarko in video igre. Rad delam z lesom.

Izobraževanje in znanja

Izkušnje in dosežki

  • obvezno prakso sem opravljal v Maximarketu in na Fužinskem gradu (pomožna dela v kuhinji)
  • v Pum-u sem pekel mafine in lazanjo
  • izdeloval kalupe iz modrina za glave zmajčkov (lutke)
  • izkušnje s prenovo oken in obdelavo lesa (vžiganje v les, lakiranje)
  • naredil sem stopmotion animacijo v Pum-u (video)
  • kuhanje slovenske narodne jedi-matevž z repo, krvavico ter pečenico
  • prvič sem šival na šivalni stroj in sešil oblekico za zmajčka (lutke)

Moji načrti

  • do poletja želim končati 1. letnik srednje šole in nato nadaljevati šolanje
  • po šolanju se želim zaposliti v kuhinji kot kuhar
  • zanima me tudi nadaljevanje študija na Visoki šoli za gostinstvo in turizem Bled

Izpeljava načrta

  • Opravil bom izpite na srednji šoli.
  • V 1. letniku bom obvezno prakso opravljal v Hotelu Lev kot pomočnik kuharja.
  • Pridobil bom nove kuharske veščine na Pum-u.
  • Naredil sem izpit za predmet računalništvo. Tu je power point predstavitev in video (prvi del, drugi del).
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

