Sebastjan Košir

Sem obiskovalec programa PUM. Udeležen sem prvo leto. Sem športen tip človeka in se zelo rad posvečam vsakodnevni rekreaciji. Rad se zabavam s prijatelji na raznovrstne načine. Imam pa zabavno in rasposajeno osebnost kar je učasih priročno.

Izobraževanje in znanja:

Izkušnje in dosežki:

  • Delal sem kot monter klimatskih naprav za samostojnega podjetnika.
  • Delal sem tudi kot monter PVC oken in vrat MKE d.o.o. Domžale.
  • Delal sem tudi na Slovenskem festivalu vin 2010 kot organizator oskrbe razstavljalcev.
  • V mlajših letih sem tudi treniral odbojo in košarko.
  • sodeloval se pri izdelavi osnovnega modela za lutko zmajčka na PUM-u.
  • sodelovanje pri animaciji – risal ozadja in snemal zvoke
  • pomoč v kuhinji na PUM-u
  • pomoč pri rap-pu za Pumstival
  • napovedovalec na Pumstivalu za PUM Lj.

Moji načrti:

  • Rad bi dokončal  šolanje v letu 2012.
  • Nadaljeval z izobraževanjem: splošna matura.

Izpeljava načrta:

  • Opraviti poklicno maturo v augustovskem roku.
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

