Nina H.

Imam 15 let in obiskujem program pum.

Izobraževanje in znanje

Izkušnje in dosežki

  • Izdelala sem risanko v programu Pum
  • Izdelala sem model in kalup za glavo zmajčka
  • Sodelovala sem pri izdelavi oblekic za zmajčke
  • v kuhinji v programu Pum sem pomagala pripraviti kokosove kroglice
  • v novinarskem krožku sem naredila intervjuje, in ilustrirala
  • Trenirala sem odbojko in rokomet
  • Pišem poezijo

Moji načrti

  • zanima me fotografija
  • iščem srednjo šolo, ki bi me zanimala

Izpeljava načrta

  • preizkusila se bom v fotografiji
  • iskala bom nove interese
  • pozanimala se bom o srednjih šolah
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

