Jan V.

Sem Jan. Star sem 16 let. Zelo rad se ukvarjam z športom.

Izobraževanje in znanja:

Izkušnje in dosežki: 

  • Pleskarstvo
  • Suhomontažni sistem (polaganje stropov in sten)
  • Treneral sem Karate v karate klubu olimpija (10 let , rjavi pas)
  • Sedaj treniram MMA v klubu olimpija
  • Sestavljanje koles na PUM-u
  • Na PUM-u sem sodeloval pri kuhanju: Kanelonov , palačink , bureka (mesni) , mafinov

Moji načrti:

  • Postati uspešni MMA fighter
  • Dobiti lagodno službo (pisarna)

Izpeljava načrta:

  • Veliko treningov za uspeh v MMA disciplini
  • Garanje v šoli za pridobitev lagodne službe 
  • Vpisal se bom na Srednjo Medijsko Šolo
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

