Dušan Dragaš

Sem Dušan Dragaš iz Komende. Star sem 19 in sem udeleženec Pum.

Izobraževanje in znanja

Izkušnje in dosežki

  • Delo v proizvodniji Meso Kamnik
  • Suhomontažno delo za Knauf.doo
  • Delo v trgovino z živili Mercator
  • 12 let reniram nogomet.
  • Igram v 1 slovenski ligi Olimpija.
  • napisal sem rap komad,in zarepal na pum stivalu.
  • sodeloval sem pri izdelavi glav zmajčkov
  • ulivanje mil v modele
  • peka tort in priprava tortilj na pumu
  • snemanje kadrov za reportažo 

Moji načrti

  • Želim se uvrstiti v Slovensko reprezentanco v nogometu.
  • Dokončati srednjo poklicno izobrazbo: srednja gradbena.
  • Želim se čim prej zaposliti v tujini.

Izpeljava načrta

  • Vsak dan bom treniral da mi bo uspelo priti v Slovensko reprezentanco.
  • Prvi vpis v 1.letnik srednje gradbene šole.
  • Po dokončanem prvem letniku bom odšel v tujino in se zaposlil.
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

