Nejc Kunc

Sem Nejc Kunc in obiskujem 2. lenik gimnazije ledina, obenem pa obiskujem tudi program PUM

Izobraževanje in znanja:

  • obiskujem gimnazijo Ledina
  • imam dobre izkušnje na področju znanja iz angleščine

Izkušnje in dosežki:

  • na PUMu sem se naučil speči ameriško pito
  • na PUMu sem bil kar inovativen in sem spisal besedilo za rep, katerega sem kasneje odrepal na PUMstivalu na Prešernovem Trgu
  • Pel sem v pevskem zboru RTV  Slovenija kar 3 leta in velikokrat nastopil pred pomembnimi ljudmi in bil po televiziji
  • 4 leta sem treniral nogomet v nogometnem logaškem klubu
  • 1 leto sem treniral Karate in dosegel oranžni pas
  • 5 let sem igral violino, ter opravil teorijo glasbe v glasbeni šoli Logatec
  • sam se naučil igrati kitaro preko interneta
  • iz nitk sem pletel raznobarvne zapestnice in jih prodal

Moji načrti:

  • uspešno bom zaključil šolanje na gimnaziji Ledina
  • rad bi uspel na področju repa
  • uspešno se bom zaposlil med poletjem preko študentskega servisa

Izpeljava načrta:

  • redno se bom učil za šolo (s tem bom pričel že med poletjem)
  • v prostem času bom izdelal glasbeno podlago na katero bom spisal besedilo
  • redno bom pregledoval spletno stran študentskega servisa in si izbral pravo delo zase
This entry was posted in PUMovci. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

