Torta brez moke

Četrtek, čisto navaden, PUMovski četrtek. Vsakih sedem dni bo takšen, kot ga lahko preberete v nadaljevanju. Danes na sporedu kreativna poezija, Torta brez moke…

dobro jutro!

kava – dober začetek dneva.
pijem jo, ko zunaj vrabec prepeva.
pijem jo, da mi srce preveva
in pogledam v strop.
pajek v kotu preži na svoje žrtve.
ljudi su inspirirani svojim poslom i ne vide nista drugo,
kar se mi zdi glupo, brezvezno, nepomembno!
kr neki in dolgačasno!
vsi so tečni in vsi so glasni
in brišejo si solzne oči
iz katerih bolečina žari…

spanje

v postejli je toplo,
zunaj pa zelo mrzlo.
kako bom danes vstala, le kako???
ali mi nekdo pri tem pomagal bo?
lijepo vrijeme, za povrat raspolozenja
in kmalu zatem sonce posije…
ko pomislim na dober zajtrk, pocedijo se mi sline,
rade se želijo in nardijo.
če jih zmanjka, bom poklical policijo,
da popišejo vse prisotne
z zelenim flumastrom po golih rokah!
od neke proste riječi, prosto se naježiš.

zaspan začetek dneva

najraj bi kr v postelji ostala
in se malo pocrklala.
morm it v šolo, a bom še mal počakala.
ne smem spet zamudit, ker si bom ocene zasrala
in za vedno gledala v zelene copate,
iz katerih rastejo noge kosmate.
jesen puna kišnih i tmurnih dana…
uzuni je mraz in želim si sonca!
ko slišim dobro glasbo, zaigra mi srce
in zapleše se mi.
radio prižgem in vse zbledi
v pomirjujočem brezčasju izpuhati.

This entry was posted in Mentorji, Ostalo, Ustvarjalnost. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

