Četrtkove zgodbe Vol. 1

Vsak četrtek se PUMovci zberemo zjutraj v krogu in imamo kreativno pisanje. Naš zadnji četrtek je potekal tako, da smo skupaj sestavljali zgodbice in nastalo je, kar vidite spodaj…

Vsak dan v tednu do naslednjega četrtka vas bomo presenetili z novo zgodbico.

???

S kolesom sem prišel na PUM. Pred vhodom sem si premislil in šov na baso. Bila je odlična. Na poti domov sta me ustavila krimiča. Rekla sta, da ne marata trave in da ‘kva mi ni jasn’. Oba moža zakona sem pogledal v oči, segel z desno roko v žep in potegnu vn flavto. Brez pomisleka sem začel igrati kekčevo pesem iz drugega filma. Oba policaja pa sta me prosila, če ju lahko naučim igrati. 6 mesecev kasneje smo v Albaniji imeli svoj prvi nastop, ki je bil naravnost fantastičen. Skupaj smo se odpravili na baso, potem pa hitro nazaj v Slovenijo. S prisluženim denarjem sem si kupil nov pulover.

This entry was posted in Ostalo, Ustvarjalnost. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

