Vodna drča

Najprej sem se spraševala kaj sploh je vodna drča, nato nam je naš mentor vse razložil. v Savskem naselju na igrišču na Šerkovi ulici je igrišče, ki ima idealen hrib za izdelavo ti. drče ali v prevodu nekakšnega vodnega tobogana. Mladi hišni prijatelji so planirali postavitev med 1. in 4. julijem, PUMovce pa so povabili k sodelovanju.

Najprej nisem pokazala posebnega zanimanja, sem pa doma razmišljala o tem, če se bom spustila. Navsezadnje sem se odločila, da bom! Spuščali so se tudi naši PUMovci ter mladi in otroci iz soseske, prav videla sem kako so uživali. Tudi jaz sem uživala, ker sem premagala strah. Stvar ni nedolžna, hrib meri celih 18 m! Pri tem mi je pomagala mentorica Simona, ki me je pričakala ob vznožju ter bila pripravljena, da me ujame, če slučajno padem ven.

Kako sem se nasmejala, ko sem jo pošpricala. Obe sva imeli mokra oblačila. To je bil čudovit občutek – premagala sem strah in spuščali smo se en za drugim. Jaz bi temu rekla adrenalin. Da nam ni bilo dolgčas, ko smo igrali družabne igre. Enka, remi, monopoly, košarka, imeli smo tudi glasbo, ki pa mi, moram priznati, ni bila všeč. Jaz – Natalija, Simona in Čio smo kartali remi. Ne vem, če bi lahko prenesla poraz v kartanju…

Lahko dodam še to, da smo uživali in se imeli lepo. Vodno drčo smo ‘pospravili’, upam pa da se bomo lahko še kdaj spuščali.

This entry was posted in Ostalo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

