Intervju s Pumovci

Pozdravljeni.

Na tole vedro sredo smo si vzeli čas in nekatere Pumovce povprašali kakšne so njihove ambicije in kaj želijo v prihodnosti doseči. Sestavili smo kratek intervju.

1. Kje se vidiš čez 10 let?

2. Kaj so tvoje prioritete v življenju?

3. Kakšni so tvoji cilji?

4. Česa te je strah?

5. Kaj je tvoja vsakodnevna inspiracija?

6. Opiši se v treh besedah.

a) Žan

1. Čez 10 let se vidim v svojem stanovanju s punco, obkrožen s prijatelji. Ne vidim se v redni službi, zaposlen bi bil kot svobodnjak.

2. Prioritete v življenju so mi družina, finance, prijatelji.

3. Moj cilj je imeti dovolj denarja brez redne službe. Rad bi delal to kar me veseli in pri tem užival.

4. Strah me je, da bi se preteklost ponovila.

5. Moja vsakdanja inspiracija je glasba, brez tega zjutraj ne morem vstati.

6. Tri besede, ki me opisujejo so: Hip Hop, pozitivnost, humor

b) Benjamin

1. Čez 10 let se vidim s punco. Rad bi imel službo, vendar mi ni pomembno kakšno.

2. Prioriteta v življenju mi je uresničitev cilja.

3. Moj cilj je postati uspešen DJ.

4. Strah me je izgube.

5. Moja inspiracija je glasba. Trenutno mi to največ pomeni.

6. Tri besede, ki me opisujejo so: tih, zadržan, prijazen.

c) Eni

1. Čez 10 let se vidim pod svojo streho, s punco ali ženo, mogoče tudi otroci.

2. Prioritete v življenju so mi družina, punca in zavest.

3. Moj cilj je biti finančno preskrbljen.

4. Strah me je, da bi bil pozabljen. Rad bi nekaj dosegel po čemur bi pustil pečat.

5. Moja vsakodnevna inspiracija je punca.

6.Tri besede, ki me opišejo so: spran, zabaven, razgledan.

d) Luka

1. Čez 10 let se vidim v svojem stanovanju z dobro službo.

2. Edina prioriteta mi je družina.

3. Ciljev trenutno nimam, saj živim vsak dan posebej. Pomembna mi je sedanjost, ne prihodnost.

4. Sem pogumne narave, zato me noben strah ne ustavi.

5. Inspiracija so mi drugi pumovci.

6. Tri besede, ki me opišejo so: prijazen, nasmejan, redkobeseden.

e) Anita

1. Čez 10 let se vidim v svojem stanovanju s fantom, imela bi redno in dobro plačano službo, kasneje tudi z otroci.

2. Edina prioriteta v življenju mi je družina.

3. Cilj mi je razrešiti probleme s preteklostjo.

4. Strah me je ponovnega propada in zaničevanja samo sebe. Prav tako pa se bojim neznanih stvari, vožnje z motorjem in pretirane višine.

5. Vsakodnevna inspiracija so mi nasmehi mojih najdražjih.

6. Tri besede, ki me opišejo so: trmasta, energična, prijazna.

f) Žak

1. Čez 10 let se vidim v svojem stanovanju s punco in službo.

2. Prioritete so mi družina, denar, prijatelji.

3. Trenuten cilj je, da se preselim v Koper.

4. Strah me je plavati ob velikih barkah.

5. Vsakodnevna inspiracija mi je glasba, bolj natančno slovenski rap.

6. Tri besede, ki me opišejo: trmast, energičen, optimističen.

g) Matevž

1. Čez 10 let se vidim v Londonu z dobro službo, punco in lastnim stanovanjem.

2. Prioritete so mi prijatelji, zabava, denar.

3. Cilj mi je uspeti v življenju.

4. Strah me je izgube.

5. Inspiracija mi je glasba.

6. Tri besede, ki me opisujejo so: komunikativen, prijazen, pozitiven.

h) Nataša

1. Čez 10 let se vidim v službi, imela bi svoje stanovanje, ki bi si ga delila z možem in otroci.

2. Prioritete v življenju so mi družina, prijatelji, denar.

3. Cilj mi je, da si ustvarim družino.

4. Strah me je višine.

5, Vsakodnevna inspiracija mi je družba, starši ter glasba.

6. Tri besede, ki me opisujejo: trmasta, kritična, prijazna.

i) Matjaž

1. Čez 10 let se vidim v svojem stanovanju z dobro službo.

2. Prioriteta v življenju mi je denar.

3. Cilj mi je imeti denar.

4. Strah me je propada.

5. Vsakodnevna inspiracija mi je družba.

6. Tri besede, ki me opisujejo so vztrajen, trmast, len.

j) Jan

1. Čez 10 let,

2. Prioriteta mi je šola.

3. Cilj mi je biti uspešen.

4. Strah me je propada.

5. Inspiracija mi je uspeh drugih.

6. Tri besede, ki me opišejo so: prijazen, razdražljiv, duhovit.

k) Pia

1. Čez 10 let se vidim v stanovanju s fantom in uspešno kariero.

2. Prioriteti sta mi družina in zdravje.

3. Cilj mi je dobiti delo v katerem bi uživala.

4. Strah me je pred neuspehom in boleznijo.

5. Inspiracija mi je glasba.

6. Tri besede, ki me opišejo so: trmasta, zamerljiva, nasmejana.

 

Odloži na stran | This entry was posted in Ostalo. Bookmark the permalink.

Oddajte komentar

